بازدید: 1155 بازدید
معرفی کیا سورنتو 2017

معرفی کیا سورنتو 2017 

معرفی کیا سورنتو 2017 یک شاسی بلند سایز متوسط است که نسل اول آن در سال 2002 معرفی شد و تاکنون سه نسل از آن وارد بازار شده. در این ویدئو به بررسی نسل سوم سورنتو پرداخته‌ایم که زمان معرفی آن به سال 2015 بازمی‌گردد. کیا سورنتو در تعداد محدودی وارد بازار ایران شده و با قیمتی بسیار بالا به فروش می‌رسد.

معرفی کیا سورنتو 2017

کdا سورنتو از نظر طراحی خارجی، کاملا بر اساس زبان طراحی خاص کیا طراحی شده و شکل چراغ‌ها چه در جلو و چه در عقب به گونه‌ای است که با نگاه به آنها به راحتی متوجه خواهید شد که این یک خودرو ساخت کیا است. در نمای جلو، جلو پنجره مشهور کیا با نام Tiger Nose یا پوزه ببری دیده می‌شود که چراغ‌های جلو با قطعات کرومی به جلو پنجره متصل شده‌اند. در نمای عقب چراغ‌های مستطیلی زیبایی دیده می‌شود که کاملا در مقایسه با نسل قبل تغییر کرده و یک اسپویلر متص به سقف و دیفیوزر در نمای عقب دیده می‌شوند.

معرفی کیا سورنتو 2017

کیا سورنتو در داخل کابین با یک تحول اساسی روبه‌رو شده و طراحی کابین آن اکنون متناسب با یک خودرو نسبتا گران قیمت است. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین به شکل چشمگیری ارتقا پیدا کرده و استفاده از پارچه و چرم با کیفیت، نکته مهم طراحی داخلی آن است. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی دیده می‌شود که در اطراف آن کلیدهای مختلفی قرار گرفته است. فضای داخلی سورنتو همانند نسل‌های قبلی زیاد است و سرنشینان حتی در عقب، احساس خوبی خواهند داشت. به علاوه اینکه سورنتو یک خودرو 7 نفره است و دو صندلی در ردیف سوم پشت صندلی‌های ردیف دوم در نظر گرفته شده که در حالت عادی بخشی از صندوق عقب هستند.

کیا سورنتو از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی عملکرد خوبی دارد و ویژگی‌هایی چون 6 کیسه هوا، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, HAC و VSM، سنسور برخورد از عقب، ورود و استارت بدون کلید، سیستم کمکی پارک هوشمند، سیستم هشدار نقاط کور، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو و سردکن به صورت سفارشی، سیستم صوتی با باندهای Infinity، صندلی‌های تاشو عقب، کروز کنترل و دوربین 360 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالعه بیشتر